2015. június 10., szerda

Irány a Tumblr!

Sziasztok Olvasóim!

Nem tudom, hányan vagytok, figyeltek-e még, nem hibáztatlak titeket, ha nem! :) Sajnos elhanyagoltam az egyetlen blogomat, amim van, és amit már évekkel ezelőtt hoztam létre. Sokat írtam ide korábban, de azóta sok régi bejegyzést töröltem is.
Változtam, és ez a változás azt hozta magával, hogy írás terén kissé elzárkóztam a külvilágtól. (Ami elég gáz, tekintve, hogy tavaly megjelent az első könyvem.) Most azonban szeretnék valamilyen módon "visszatérni", kicsit többet megmutatni, és remélhetőleg többet kommunikálni más emberekkel, akik írnak, vagy csak falják a könyveket. Viszont ez a blogspotos oldal nem biztos, hogy megfelelő lesz erre a célra. Ezért úgy döntöttem, haladok a korral, és indítok egy Tumblr-blogot (kattintsatok ide), ahol megoszthatok egy csomó dolgot, amit én szeretek, vagy éppen azt, amit én alkottam. Idézetekre és versekre lehet számítani leginkább, de lesz még más is: olyan dolgok, amik megihletnek (zene, más írók idézetei, képek, stb.).
A Becky Apple 2. és 3. részének megjelenéséről még nincs hírem, csak annyi biztosat tudok közölni, hogy én már rég megírtam őket. :) Kaptam hideget-meleget (főleg hideget), de tanultam a kritikákból, és így az új történeteim talán jobbá váltak/válnak. A Nárcisz és tövis elkészült, most írom a Liliom és pengét, ami annak a folytatása, viszont egy teljesen új történetet mesél el, mert az első részt rendesen lezártam, elvarrtam a szálakat. Úgy érzem, ebben a melankolikus, misztikus thriller vonalban megtaláltam az én stílusomat, de nagyon kacsintgatok a szépirodalom felé is. Majd meglátjuk! Vagyok, aki vagyok, a lényeg, hogy próbálkozom, mert szeretek írni, és az írás nélkül számomra elképzelhetetlen az élet.

Nos, akkor most itt búcsúzom, és várlak titeket a Tumblrön! (Plusz ott van még a Facebook-oldalam is, az utóbbi időben azt használtam idézetek írogatásához.)

U.i.: Ezt a blogot nem törlöm (egy darabig biztos nem), viszont nem írok új bejegyzéseket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése